Expanze naší společnosti pokračuje dle hlavního plánu.
Posílili jsme obchodní tým v Plzni. Otevřeli jsme nové prodejny v Sezemicích u Pardubic, Ostravě a v Chomutově. Naším cílem je dostat se blíže k našim strategickým zákazníkům a zajistit tak maximální velkoobchodní a maloobchodní servis. Přešli jsme na nový systém K2, který byl taktéž hlavním posunem v naší společnosti s cílem přehledné kontroly interních systémů a zajištění maximální kvality dodávek.
Novým vlastníkem je společnost MEKR´S s.r.o.
V dubnu tohoto roku došlo k prodeji naší společnosti a novým vlastníkem se stala společnost MEKR´S s.r.o. Cílem této akvizice je posílení vlivu naší společnosti na trhu a rozšiřovat strategicky prodejny po České republice. Máme se tedy na co těšit. 🙂
Výročí 25 let od založení firmy.
Dne 3. května oslavíme 25 let od založení firmy. Tedy oslavíme? Právě probíhá celosvětová pandemie viru COVID-19 a je vládou vyhlášen nouzový stav. Což znamená omezený pohyb na veřejnosti a třeba i zavřené restaurace. Může se najednou sejít maximálně 10 lidí a nás je už 30 a tak to nejde. My však fungujeme na plný výkon. V této nelehké době musím pochválit hlavně naše prodejny a sklad, které jedou na plno a drží firmu nad vodou. Tak to snad oslavíme později…
V roce 2019 jsme si koupili pozemek.
V příštím roce oslavíme 25 let trvání firmy a tak jsme si nadělili krásný pozemek pro stavbu našeho nového logistického centra. Doufáme, že to přinese zas o trochu více prestiže pro naši firmu. Rádi bychom zvýšili komfort i pro naše zaměstnance. Chceme, aby se všichni u nás cítili dobře.
V roce 2018 jsme začali hned velkým soustem.
Zavádíme čárové kódy na zboží! Celý velkoobchodní sklad v Sokolově je převáděn na evidenci přes čárové kódy. Implementace nebyla jednoduchá a díky synergii našeho celého týmu jsme celý přechod dokončili již v lednu. Od teď by z velkoobchodního skladu k zákazníkovi nemělo jít zboží, které není označené čárovým kódem. Touto změnou se snažíme snížit chybovost a zvýšit rychlost skladu při expedici.
Dne 3. května, v den našeho 23. výročí založení firmy :-), jsme úspěšně prošli certifikací ISO 9001:2015 na další rok.
V roce 2017 jsme si dali dva základní úkoly.
Prvním úkolem je zdokonalit naše e-shopy pematex.cz, kde je nabídka převážně skladového zboží pro všechny druhy zákazníků. A e-shop sroubyonline.cz, kde jsme se zaměřili na spojovací materiál určený pro profesionální využití. Oba weby nabízejí dohromady bezmála 100 000 položek.
Naši představu o neustálém zlepšování jsme v květnu potvrdili recertifikací systému jakosti na novou normu ISO 9001:2015.
Druhý úkol je zavést na naše zboží v centrálním skladu v Sokolově čárové kódy. Rádi bychom tím zrychlili a zpřesnili práci skladu. Tento úkol budeme mít do konce roku 2017 splněný :-). Vybrali jsme dodavatele kompletního řešení, příprava zdárně proběhla a vstupní inventurou v prosinci přejdeme na plně funkční systém příjmu a výdeje zboží pomocí čárových kódů.
A jak to tak bývá podařilo se nám i něco navíc. V Karlových Varech a Plzni jsem rozšířili nabídku i o železářské zboží. Nově tak u nás najdete další sortiment, který pro svoji práci i hobby potřebujete – vše pod jednou střechou.
V roce 2016 se nám podařilo dokončit a otevřít nové prostory prodejny v Karlových Varech.
Prodejní plocha se tak sjednotila a veškerá nabídka se přestěhovala do přízemí naší budovy. Prodejní plocha v přízemí se tak rozšířila na krásných 380m2. V současné době probíhá diskuze o rozšíření nabídky pro uvolněné 1. patro budovy, kde na zákazníky čeká prostor o dalších 115m2.
V roce 2015 pro Vás chystáme rozšíření prodejny v Karlových Varech.
Podařilo se nám přikoupit asi 250 m2 pozemku sousedící s naší prodejnou. Na pozemku vybudujeme přízemní stavbu, která bude propojena se stávajícím přízemím naší prodejny. Kotvící techniku z prvního patra pak přestěhujeme do těchto nových prostor. Zvýšíme zas o něco naši nabídku. Věříme,že se Vám tím zvýší komfort nakupování.
V květnu jsme oslavili 20 let trvání naší firmy.
V roce 2014 v únoru jsme úspěšně dokončili rekonstrukci naší stávající prodejny ve Svatavě.
Prodejní plocha se zvedla skoro na 380 m2, což nám umožnilo rozšířit sortiment spojovacího materiálu a kotvící techniky. Dále zavádíme nové druhy sortimentu, které naši zákazníci již kupují na prodejnách v Kalových Varech a Plzni. Rovněž jsme zdvojnásobili počet pokladen a informačních míst, došlo k zrychlení předávání informací. Na všech našich prodejnách je možné platit přes platební terminály.
Nabídka sortimentu
V listopadu 2014 se nám podařilo překonat hranici 40 000 položek zboží skladem a dalších 75 000 položek umíme zajistit ve velmi krátkém čase.
V roce 2013 v únoru proběhlo stěhování našeho hlavního skladu a obchodních kanceláří v Sokolově.
Velkoobchodní prostory jsou nově na adrese: Stará Březovská č. 2255, 35601 Sokolov. Moderní sklad o kapacitě 2 000 paletovacích míst a 4 480 míst v regálech pro tzv. krabičky umožní přehlednou evidenci zboží. Sklad byl vybaven systémovým vychystávacím vozíkem MX-X od firmy Still, který svoji rychlostí zkrátí časy potřebné pro expedici zboží na minium.
V roce 2012 jsme se přestěhovali také i v Plzni na novou adresu Wenzigova 8.
Zde jsme na 380 m2 pro Vás připravili další z našich exkluzivních prodejen spojovacího materiálu a kotvící techniky. I zde najdete jako novinku kvalitní ruční nářadí. Samozřejmostí je parkování před prodejnou i pro větší auta.
V roce 2011 jsme se přestěhovali do nové prodejny v Karlových Varech v ulici Jáchymovská 31.
Nebytový prostor jsme kompletně rekonstruovali na exklusivní prodejnu spojovacího materiálu a kotvící techniky. Ve dvou patrech na 350 m2 najdete vše co pro svoji práci potřebujete a navíc jsme sortiment rozšířili o ruční kvalitní nářadí. Velkou výhodou naší prodejny je možnost parkování z obou stran budovy.
V roce 2010 jsme společnost s 25 zaměstnanci a 20 000 položek trvale skladem.
Podařilo se nám vybudovat skladovací halu s kapacitou 800 paletovacích míst.
Mezi lety 1995 -2010 se toho událo velmi mnoho.
Otevření prodejny v Sokolově, pak i v Karlových Varech. První obchodní zástupce, pak druhý a třetí atd. Málokdo ví, že jsme pomáhali otevřít pod hlavičkou Pematex prodejny v Chebu, Jablonci n/Nisou a Mostě, které dodnes fungují. Stále se učíme novým věcem, budujeme silnou společnost a snažíme se poskytovat servis vysoké úrovně. V roce 2005 jsme se dobrovolně rozhodli pokusit se o zavedení systému jakosti ISO 9001:2000. V květnu téhož roku se nám to podařilo. A od té doby jsme pod přísným dohledem externího auditora, který nám nic neodpustí.
Všechno to začalo na jaře v roce 1995. Tehdy jsme se rozhodli založit firmu s cílem vybudovat společnost se zaměřením na spojovací materiál a kotvící a upevňovací techniku.
Pro naše zákazníky to bylo většinou poprvé co zjistili, jak je spojovací materiál rozsáhlý a zároveň se mohli seznámit s novými trendy v oblasti kotvící techniky.
Důvěra a osobní vztah se zákazníky.
Trpělivým vysvětlováním a zaškolováním jsme zákazníky v našem (tehdy) Západočeském kraji učili používat kotvící techniku, kterou tehdy nikdo neznal. Třeba chemická malta byla absolutní novinka. Ukazovali jsme našim zákazníkům, jak je široký sortiment ve spojovacím materiálu. V dnešní době nepředstavitelné a možná i úsměvné se jeví nabídka prodejen tehdejších železářství v roce 1995, kdy sortiment spojovacího materiálu převážně představovaly černé vruty na plochý šroubovák a mastné vratové šrouby. Místo hmoždinek se používal špalíček dřeva a trochu sádry. A dnes se při společných akcích s našimi zákazníky s úsměvem obracíme ve vzpomínkách zpět do doby „kamenné“. Skoro se nedá uvěřit jak jsme se ohromně posunuli ve znalostech a profesionalitě vpřed.
dle hodnocení na heureka.cz
Dodáváme spojovací materiál do širokého spektra podniků. Tam kde je kladen důraz na rychlost a kvalitu.
Ochrana osobních údajů
Informace o webu
Zásady cookies
Pematex s.r.o.
Stará Březovská č.2255
35601, Sokolov, CZ
Telefon: +420 352 623 988
E-mail: pematex@pematex.cz
Pondělí: 7:00 – 15:30
Úterý: 7:00 – 15:30
Středa: 7:00 – 15:30
Čtvrtek: 7:00 – 15:30
Pátek: 7:00 – 15:30
Sobota: Zavřeno
Neděle: Zavřeno